Sunday, November 28, 2010

tolongla..

okey "sarah!! kau salah, kau jahat, kau tak leh pakai punye orang.." just say what ever you like..  i dont bother, i dont wanna know.. n i don't even care!!! LA WEI.... aku takde mase lah nak layan perangai budak kecik yang menggedik tu..

hello.. aku bukan penjaga kau.. and bukan sekali dua  kali ko guna alasan sama untuk meraih simpati aku.. ko tak pikir ke ape yang ko buat tu macam menipu aku.. sekadar nak lepas kan gian ko nak merendek.. ko pakai name aku, laku la kan, lalu kau pun boleh la nak melangkah jauh kan..

nak wat ayat kesian? hahaha.. buatla.. ade aku kisah?? boleh bla.. mase aku cakap elok2 makin naik lemak ko kan.. betulla org kate, org baik hati nih orang bodoh.. yer.. bodohnye aku.... tapi setakat wat bodoh sekali aku buat... tapi aku tak gila nak memperbodohkan diri kali kedua.. bak kate orang kulit sawo matang, pegi mamp&* lu..

takde kaitan langsung dengan mane2 readers.. maafkan aku, sbb bahasa yang kurang ajar..  ini aku punye rase..

No comments:

There was an error in this gadget