Wednesday, December 26, 2012

hari selasa

perkembangan hari ni:

budak kecik yang gedik sudah mula ok.

tapi sebelum ok tadi ade jugak tu macam nak carik pasal.

kalau kau tibe2 hilang lagi budak kecik oi.. mmg panas balik hati aku yang dah sejuk ni.

nasib baik kau tak ke mana2.

memang berani la kalo kau ke mana2 dengan kerja kau yang belum siap tu.

yer.. memang aku boleh buatkan kerja kau.

tapi kau tak boleh nak buatkan kerja aku.

kalau kerja aku tergendala siapa nak siapkan??

tolonglah faham keadaan aku budak kecik.

tolonglah jadi besar sebagaimana besarnya badan kau.

tolonglah jadi matang sebagaimana matangnye rupa kau.

jangan lah main2 mcm kau tu budak darjah 6.

hmmh.. kalaulah kau boleh dengar aku membebel macam ni..

p/s: diam bila marah, kesannnye elok. tapi sakitnyeeee lah nak bertahan tu. Ya Allah...

No comments:

There was an error in this gadget