Saturday, February 2, 2013

sangat.!!

mood: jiwang berkarat..

oh.. giler ah.. rindu giler.. rindu nian.. rindu sangat.. rindu nyer...!

rindu, buat aku selalu berangan.. buat aku bercakap sorang2.. buat aku senyum tiba2..

tapi baru kejap tadi baru sedar.. rindu ni maksudnye aku dh leka sangt. seperti diawan2ngan.. jiwa kosong der..

tapi rindu ni dtg sendiri.. aku tak carik pun.. nak halau tak ingat dah macam mane..

kenangan tu segar.. buat aku seronok bila teringat.. bersamanya adalah menyoronokkan.. walaupun aku slalu buat2 menyampah, malas nk layan...

tapi sebenarnya aku suke.. suka sangat...! hahaha... gembira bila teringatkan dia.

tapi sayang, ni sume khayalan.. tak mungkin akan bersama  selamanya.. lalu aku fikirkan keburukkannya supaya rindu ini reda..

reda lah rindu.. redha lah kalbu.. huhu..

No comments:

There was an error in this gadget