Thursday, July 18, 2013

ramadhan 1434H

salam ramadhan. smoga ramadhan kali ni lebih baik dri yg sbelumnya..
dh nk hbis 10 pertama ramadhan. jujurnya aku terasa kekurangan. feeling bulan puase tu x ade. aku takut kalo puasa aku ni cume dlm level mnahan lapar dahaga je. i wish for more. aku harap puasa aku diterima Allah.. amin..
waktu terawih, saf slalu x rapat. aku rase jauh. walaupun bila jumpe jiran2 tu kita saling senyum. tapi kenapa bila solat mau jarang2. takut sempit ye bila thiyat akhir nnt? aku rindu terawih zaman blaja dulu. saf nya rapat. lepas solat, salam sambil selawat. salam pun erat siap peluk lagi. seronok sebab rasa sayang antara kawan2 itu seperti dirai dan dirasai semua.. rindu nye aku pada mereka.. =,(
aku tak pasti la kat mana silap aku. mungkin pergaulan seharian aku sekarang ni dah x jage baik2. huhu... dan mungkin bila berbual tu lebih banyak mngumpat dari mnyelesaikan masalah. huhuhu..
sarah sayang, berubahlah.. kalo susah, ubah sikit2.. jangan putus asa. sebab tak semua yang aku suka tu baik utk aku... kan?
sabar yer sayang.. hendak seribu daya. lagi pun siapa yg berusaha, dia yg berjaya.. susah2 dulu, senang2 kemudian..

No comments:

There was an error in this gadget