Monday, April 9, 2012

beza lelaki dan perempuan.

semalam aku jumpe satu lagu.  best.... rilek je tone dia. tajuk dia 'somebody that i used to know'. aku hayati lirik tu betul-betul..


rupe-rupenye pasal bf yang frust lepas break dengan gf dia.. so gf tu plak wat tak kenal je bile nampak bf.. so bf tu rase sentap sangat.. haha.. sayang lagi la tu..


rangkap kedua, pasal gf plak yang counter ex bf tadi..


so fahamla aku sekarang. lelaki ni kalo dh break diorang bleh lagi nak treat ex tu macam kawan... tapi bagi aku sendiri, aku tak boleh la.. kalo dah break tu tolongla jangan nak layan aku macam kawan. sentap dalam-dalam tau tak....! eh, emo plak.. haha...


okei? nampak tak beza laki n pempuan disini..? yang nampak tu bagus.. yang tak nampak tu pergi becinta pastu break. mesti pham lepas tu.. haha..


ok. bai.. (^_~)


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

There was an error in this gadget