Monday, April 22, 2013

yg aku tau

salam..

aku tau,
aku takkan mampu nk bersuara lmbut dan manja mcm nora danish.

aku tau,
aku takkan mampu senyum dan ketawa secantik maya karin.

aku tau,
aku takkan mampu bergaya menawan seperti nasha aziz.

biarla ape pun aku,
aku sangat2 bersyukur dengan apa diri aku sekarang.

wassalam.

melt

salam.

i hate this feeling. i was missing someone who doesn't care about me. when he asked why i call him, all i can tell is i was just boring.

to say boring, is just an excuse.. rather than to admit that i was missing him. better to hide it, even it feels like exploding. i remember my mom once said, "mula2 x cukup, lama2 tak habis.."

if i continue contacting him, i'm afraid it will be bothersome. n he will start to get away from me. n that will be frustrating.

i should slow down, keep quiet, n  stay cool.

but how? in front of him, i pretend to be cold. but inside, i really hope he always be, good with me..

wassalam.

Wednesday, April 10, 2013

rabun, buah x gugur, lega..

salam..

alhamdulillah... sangat lega sebab audit takde hal. eventhough ade yg dia jumpe, auditor kasik can. lega... alhamdulillah. so, ade masa nak betulkan ape yg patut tu untuk tahun depan.

one more thing, aku tak tau la buta ke bodoh. umpama orang mengantuk disorongkan bantal. i am looking for a guy to be my husband. n i found 1. he give me the attention that i need. but when i told to my friends, all of them ask me to find someone better. oh... i cannot 'brain' this. i just couldnt understand why they are saying like that. adakah saye sudah gatal....? he is looking for me. n i am tired waiting buah x gugur. so when he comes, it was like u r given a chair after standing for so long.. huhuhu...

wassalam.

Tuesday, April 2, 2013

laporan harian

salam..

petang selasa, saya tidak dapat menyiapkan kerja pada waktu kerja. malah kerja yg tidak disiapkan itu  saya x bawak balik ke rumah. kerana saya yakin, bila dirumah kebarangkalian kerja itu disentuh/dilihat hanyalah 2%. manakala kebarangkalian kerja itu itu siap adalah 0.1%.. hahaha..

oh, maafkan saye bos sbb kurang produktif. jika saya benar2 produktif, tentu saya mampu mnyiapkan kerja tersebut dlm masa 8 jam yg bos peruntukkan pada setiap hari itu. huhuhu.. saya akan berusaha untuk meningkatkan produktiviti saya pada bulan ini. agar masa depan saya lebih cerah..

saya juga berharap, saya dapat mengawal emosi saye agar tidak cair dgn mr ''attention giver'' , tidak main2 dgn mr. ''baru lepas spm''... kerana diorg berdua ni sungguh menggangu konsentrasi saye. wahaha... maka, pelan tindakn saya ialah bertindak sombong dgn mr. attention giver & bertindak garang dgn mr. baru lpas spm.

lagi satu, saya harap saya cepat2 pandai susun kerja. iaitu antara penting & urgent, penting tapi x urgent, berkala & kerap, berkala tapi jarang2. saye lemau dan slalu blurr bila hal2 mcm ni. akibatnya, sume pun tergendala. huhuhu..

Dear Allah, please save me.. Amin..

sekian.

There was an error in this gadget