Sunday, March 31, 2013

bangun awal

30 / 3 / 2013

1) bgun sungguh awal, sehingga kne bebel dgn assistant sendri. my bad. hahaha..

2) lunch hour with no lunch. sian perut i.. tiada lagi lagu keroncong, yg ada cume lgu hip hop remix dengan rock kapak. pening dibuatnye.. o_O

3) nice dinner with my brother. im glad to see his happy face.. haha, know why? because i woke up so 'early'. i left home with no breakfast for him. i only come home for lunch. a very good lesson for me though. (-.-)"

4) i met someone in fb. i already know him during working part time 8 years ago. i told ainil about this... n she prefer me to not fall for him. i love the attention he gave to me, but to be safe, i have to keep it low..

5) i miss my mom... she treat me like a princess.

6) i miss my mom... she treat me like a princess.

7) i miss my mom... she treat me like a princess.

8) i knew i was 'spoiled' from doing homework. n today i am experiencing the consequences. baru hang tau na..

wassalam.

Tuesday, March 19, 2013

waktu

salam..

aku dalam fasa mngejar masa siang,

dan dalam fasa menunggu habisnya malam,

di siangku begitu byk hal yg mahu aku lakukan,

beserta ramainya org yg  memerlukan dan diperlukan aku.

di malamku begitu longgar & lapang,

sehingga bosan mampu bersarang di dlm jiwaku di setiap malam...

Tuesday, March 12, 2013

ade rumah nak khemah

salam..

tiba-tiba petang ni aku teringin nak g camping. tapi kalo aku nak pergi dgn geng2 pempuan mesti mak aku x bagi. kalo aku g dengan geng yg campur laki pempuan lagi-lagi-lagiiiilah mak aku tak bagi... huh..! kesian pulak aku pada diri sendiri...

abaikan stamina yg rendah ni, memang sangatlah aku rindu giler nak jungle trekking, nak mandi sungai, nak bbq ramai2.. oh... teringinnyer... hohohoi..!

masih adakah harapan untuk aku bercamping lagi? huhuhu.. (T_T)

Monday, March 11, 2013

sarah x kisah

salam..

selalu aku dengar perkataan bodoh. lagi2 lepas buat silap dan bila tgah marah.

tapi hari ni aku dengar lagi perkataan tu. dan dengan lapang dada, aku mengaku aku bodoh. patut nye aku marah. ape jampi ntah dia buat. bila kene tu aku x rase pape pun. perasaan sensitip aku pegi mane dah?

aku dah jadi mcm aiman kat dlm radio tu. well, sarah x kisah...

Saturday, March 2, 2013

benda baik

salam.

bagus jugak bila takde notification, aku boleh tau siapa yang betul2 ingat aku.

untuk kali ni, aku dah bukak mata. aku sedar, yang takkan penah lupa kan aku wlau sedetik, adalah family aku. i was bless to have them. thank you Allah.. tq mak, atas hadiah yg sangt berguna diwaktu yg memerlukan.. ;-)

jugak, ainil hawa n fiza. walaupun personaliti mereka berbeza, mereka adalah sangat ngam dgn aku. dan boleh kongsi dan faham satu sama lain diwaktu hepi @ sedih.. alhamdulillah...

ps: dear hawa, aku takde gambor ko.. hehe... :-P nnt kite jalan2, aku amik awal2..

harijadi yang senyap sekali

entry dibawah ditulis pada 21/2/3013:

***

hari ni genap umur aku 25 tahun. aku slalu pikir ape aje lah yg aku dh capai seumur hidup ni? wat mase ni mcm takde yang outstanding. yang cukup makan tu boleh lah, nak idup.. ;-)

anyway, tahun2 sebelum ni bila pukul 12.00, 21/2 mesti ade yg call utk wish birthday. of coz from sumone which is special for me. but not tonight.. becoz i have none... rase mcm kene crik satu. tapi apekan daya, perangai cerewet ni membataskan kan nye. oh ujian..

diwaktu genting ini, aku takde seseorang yg istimewa pula.. sedangkan diwaktu yg lapang dlu, beria2 jer ade. tapi tak kemana pun. what a waste..

ohooohoi... aku rindu mahu bercinta..! sape yg single sila lah hantar resume kat aku. biar senang aku pilih.. :-P huhuu...

***

hari ni, aku terfikr tentang cerita cinta monyet yg dulu,  kalau boleh ingatan tu aku nak buang dan bakar. aku mahu hidup baru. aku benci cerita aku yg dulu.. aku benci. aku harap aku tak kenal. aku harap. SANGAT..

There was an error in this gadget