Monday, May 13, 2013

bukan ulat buku..

salam..

buat kesekian kalinye, macam lama tak update sebab emosi seronok jer dlm sebulan yg lalu ni. hehe.. itu nanti aku taip.

pasal buku, aku dah x excited bila ada pesta buku sebab time beli poyo nk byak2, tapi time bace, hampeh je lembab giler nak khatam nye. lagi satu sebab, giler ramai orang, aku x nampak buku. aku nampak org je.. huh..

lebih bik ke kedai buku yg aman tenang tenteram. nk pilih senang. lepak sana 2,3 jam pun x de orang langgar2. kan? ;-)

so tahun ni aku punye azam, selagi tak hbis satu buku, tak nak gatal2 beli buku baru dah. so baru la ade semangat nk menghadamkan isi2 buku itu sume.. haha..

err.. 1 novel, 1 biografi, 2 buku islamic, 1 crossword puzzle, mungkin tahun depan la baru bleh beli buku baru.. please wish me luck..  (@-@)

punca knape aku bukan ulat buku? sebaaaab, aku ulat facebook... huhu... maka dengan azam baru ni harap bleh kawtim skit..

wassalam. ^_^

No comments: