Sunday, May 15, 2011

hari guru esok!

salam sejahtera semua..

sempena esok hari guru, kata ganti nama diri akan ku tukar kepada saya. ^_^

Kehadapan cikgu2 saya dari tadika hingga lah ke uitm shah alam..

TERIMA KASIH banyak2 CIKGU.... =) jasamu kukenang sepanjang zaman.. takde cikgu, tak de la saya pandai membaca, mengeja, mengira dan hidup seperti hari ini..

walaupun cikgu tak baca blog saya, saya tulis jugak penghargaan kat sini sebab saya tak mampu nak wish depan2 esok hari.. huhu.. lagi satu, saye mmg jenis yang tak reti nak menunjukkan penghargaan depan2. mampu dalam hati jer..

zaman sekolah dulu, perangai saya mmg seperti diatas.. nak beli hadiah, takut nak mintak bajet..  nak beli sendri, sah2 la tak cukup duit, maka yang saya mampu, wish cikgu2 semua bersama kawan2 sekelas bila kitorang ramai2 datang bilik guru. kalo nak harap saya sorang, mmg saya tak pegi, sebab saya segan + takut + malu la jugak tak de hadiah disamping tak reti nak cakap macam mane bila depan cikgu2 sume..

ok, zaman sekolah dulu memori tak dapat dibeli.. saya sayang cikgu saya.. dan untuk kawan2 saya yang bakal jadi guru: ikhram, diba, saadah, fahmi dan lain2 selamat hari guru untuk korang juga.. =)

wassalam..

2 comments:

iKhRam said...

terima kasih sarah..!!
terharu aku nie.. haha!!

sarah zulk said...

hehe.. gud luck ikhram!! bukan slalu wat ko terharu kan.. =)

There was an error in this gadget