Tuesday, May 10, 2011

selasa 10 mei 2011

salam bangsa2 bersatu..
berikut adalh fakta  untuk 10 mei 2011..

sebelum ni aku rase mcam tak sampai hati kalo nak mgutuk tapi knapa ntah mlam ni aku dgan tanpa rase besalahnye aku kutuk org..  PELIK..

aku ade wat list tadi.. sape yang aku sayang.. ape yang aku nak.. one of them is: aku nak masuk syurga.. tapi tak sure la cukup syarat dah ke blum.. MASALAH JUGAK TU..

lepas aku wat list2 di atas.. aku nak wat list ape yang aku benci pulak.. tapi langsung takde point nk tulis.. mungkin mood aku tgah BAIK2 AJE kot..

tapi mungkin kalo aku tukar tajuk list tu kepada orang2 yang aku benci.. senang skit nk isi.. by the way, tak sampai 3... OK LA TU..

aku perasan, bile time semayang tu la macam2 benda yang terfikir.. bile bukan time smayang, otak kosong jer.. TAK FOKUS aku nih...

 -diari hari ni selesai-

ps: diari lengkap; malaikat RAQIB n ATID rekodkan..

No comments: