Sunday, December 18, 2011

antara sayang dan tak yakin..

saye dah boleh drive. tapi takkan la untuk pegi balik kerja jer?

saya tau dia sayang, atau  mungkin dia tak yakin yang saya ni boleh...

perasaan yang tak bagus bila diperlakukan begini..

tolong la percayakan saya..

persepsi anda membunuh kebolehan saya..

=(

3 comments:

ceyana_adnan said...

bagi masa dan tunjukkan keyakinan.insya allah dowang akan percayakan sarah.
sapa tak sayang anak oi.....

iKhRam said...

kadang2 elok gak guna kete gi balik keje.. yg lain2 biar la komuter uruskan.. sebab..

selamatkan alam sekitar.. hahaha..

p/s - aku tau aku tak seharus nak melawak.. tp aku tau kalau ko depan aku pun ko akan ketawa jugak kan??

sarah zulk said...

yana: tq for the advice.. pasni aku kne wat bg dia impress lagi.. bru boleh agaknye.. ayah aku ok je.. mak aku jer risau sgt..

ikhram: hehe.. betul jugak yang ko ckap tu.. saya tak patut tambah asap kereta kat atmosfera malaysia kan, cikgu.. nanti hujan asid.. =p

There was an error in this gadget