Sunday, February 5, 2012

Dialog 1

Di suatu malam yang yang hening, hati dan akal bergaduh sesama sendiri..

hati: aku rase aku dah jatuh cinta la.. aku dah macam pervert je duk tgok status dia tapi tak komen, baik aku bagitau terus.. setel masalah pendam aku nih..

akal: jangan..! masenye belum sesuai.. kau hanya mampu bagitahu, tapi kau sendiri tak ready kan? buat ape? baik tunggu dulu.. rushing pun tak ade gunanye..

hati: em, tapi nk bagitau jugak.. kau diam akal..!!

lalu anggota pun menjalankan tugas...

.......Beberapa hari kemudian....

hati: alah.. diam jer, macam lagi jauh jer dengan aku.. menyesal aku bagitau dulu..

akal: aku dah cakap dah & kau pun tahu, tapi degil.. =0

hati: kau diam.... -.-''





1 comment:

Hans said...

ego hati terlalu tinggi
hehehehe


P/S : Nak Minta Tolong Bantu Hans Menang iPad 2

http://hanspunyablog.blogspot.com/2012/02/pusingan-akhir-contest-gadget-impian.html

There was an error in this gadget