Saturday, March 2, 2013

harijadi yang senyap sekali

entry dibawah ditulis pada 21/2/3013:

***

hari ni genap umur aku 25 tahun. aku slalu pikir ape aje lah yg aku dh capai seumur hidup ni? wat mase ni mcm takde yang outstanding. yang cukup makan tu boleh lah, nak idup.. ;-)

anyway, tahun2 sebelum ni bila pukul 12.00, 21/2 mesti ade yg call utk wish birthday. of coz from sumone which is special for me. but not tonight.. becoz i have none... rase mcm kene crik satu. tapi apekan daya, perangai cerewet ni membataskan kan nye. oh ujian..

diwaktu genting ini, aku takde seseorang yg istimewa pula.. sedangkan diwaktu yg lapang dlu, beria2 jer ade. tapi tak kemana pun. what a waste..

ohooohoi... aku rindu mahu bercinta..! sape yg single sila lah hantar resume kat aku. biar senang aku pilih.. :-P huhuu...

***

hari ni, aku terfikr tentang cerita cinta monyet yg dulu,  kalau boleh ingatan tu aku nak buang dan bakar. aku mahu hidup baru. aku benci cerita aku yg dulu.. aku benci. aku harap aku tak kenal. aku harap. SANGAT..

No comments:

There was an error in this gadget