Friday, May 4, 2012

hmmm...

wuwuwu... adakah bahan sesuai yg bermanfaat utk aku kongsikan disini?


banyak sangat luahan perasaan.. tepu plak rasenye.. jiwa lara tengah sakit.. mcam ni la jadinye.. kalo ade yg singgah sini pun mesti frust takde isi berguna nak dibaca.. kan? maaf..


mintak maaf senang.. tapi utk mintak maaf depan2 susah bagi aku nak buat. susah nak mintak maaf walaupun depan mak ayah masa hari raya. ape ntah yang menghalang. salam cium tangan kucup pipi tapi tak terkata jugak perkataan maaf. kenapa?


aku teringat mase tgah keje siang tadi. uncle tu mintak maaf kat aku sebab mintak pen dengan naik suara semalam. aku tak terasa pun benda tu. aku dah tak ingat pun hari ni. sbb aku pun salah tak mintak izin mase amik pen tu. hal kecik kan? sampai aku tak ingat. tapi lepas dia mintak maaf kat aku tu.. aku rase dia laaaaagi baik dari aku. dia cine. aku muslim. aku malu sendri sebenarnye. dia mintak maaf dengan aku.. aku rase aku loser. so aku pun direct mintak maaf jugak kat dia sbb dah mencurik pen beliau dlm tempoh +/-seminit. aku nak sign jer tapi sibuk plak kne cop ape bagai. lebih la 2,3 minit...... hu...


sekian. aku nak sambung berjiwa lara balik.. wuwuwuwwu.... wassalam.


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: