Tuesday, May 1, 2012

keluar dengan fiza syg...

hari ni aku dengan beraninye bawak krete g shah alam. nak date dengan fiza. dah 2 tahun tak jumpe.. mula2 rase nervous jugak takut salah jalan. tapi alhamdulillah... lancar pergi balik.


aku dgn fiza wat aktiviti biase je. jalan2 window shopping. terbeli satu dua barang.. haha.. tapi yang paling best bile time makan..  ape yg dah lame aku simpan aku dapat cite dengan bebasnye kat fiza.. dia sungguh bertahan je layan aku punye cite.. hehe.. thanks fiza..


yg tinggal bile tgok wyg.. the avengers bagi aku ok. well done.. tapi masalah dengan budak skolah yg batak tak betempat.. memekak sepanjang citer.. tak leh bla.. sabar je la.. tapi sian kat fiza.. kaco mood nak layan wyg.. huhu..


anyway.. its fun.. truely.. =)


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: