Saturday, May 12, 2012

em..

bismillahirahmanirahim..


hari ni masa balik exam PTD, aku terfikir betapa malunye kalo ape yang salah aku buat dlu ditayangkan depan mata. mesti aku tak berani nak buat. aku baru sedar perasaan malu berkurang masa wat degree dulu. entah, kejutan budaya mungkin. dapat tinggal sendiri, takde had masa, boleh nak keluar suka hati.


hmm..


sekarang, aku dah balik 'sarang'. walaupun aku rase terkongkong. balik keje lewat skit, mesti  ade sms tanye aku kat mane. dlu aku fikir, takde makna aku ade kenderaan tapi tak boleh nak gerak jauh2. kalo member lama ajak hangout makan2 malam pun semua aku reject sebab dah tau ape jawapan mak bile aku mintak nk kluar nnt.


hmm..


yer.. dah jelas sekarang, ade pekara yang aku suka tu tak baik untuk aku. dan benda yang aku nak buat tapi tak dapat sampai rase nak marah bile tak dapat buat tu, tak baik untuk aku..


terima kasih mak, ayah.. akak sayang mak ngan ayah sangat2..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

There was an error in this gadget