Friday, August 3, 2012

serius sunyi

assalamualaikum.

beruntungnye orang2 yang ade pasangan. agak2 bosan jer, boleh chit chat. mesti reply punye la. kalo single macam aku ni, sepuluh member perempuan yg aku say 'hi'. mungkin sorang je yang jawab. tu pun habis mcm tu je. takde nak cite panjang.  sedey2... ni la nasib bile kawan2 ramai yg dh kawin. buzy sokmo... dh takde mase dh nak layan mcm time blaja dulu.. wuwuwu...

n bile aku nak say 'hi' kat member lelaki, memang berat la. nnt kang diorg pikir aku menggatal. paling2 pun aku try je la sekali kat sape2 yang aku rase sempoi . kira berani la tu. tapi tak best la.. kepala otak aku fikir tindakan tersebut adalah tindakan menggatal. maka, harus dihentikan.

wu... nape time aku nak tulis blog je, bateri pun nak kong? tak de kerjasame betul la.. wuwuwu... sedey33x..... T_T

uwaaaaaaaaa....!!!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: