Wednesday, February 6, 2013

teringat

salam... petang ni hujan lebat. aku pun x keje. mak balik awal dri tolong kawan dia yg meniaga kat depan.

maka, aku lepak2 dengan mak kat rumah. mak ckap, "kesian budak2 balik sekolah, basah hari ni..."

terus teringat dalam kepala aku. dulu, mase aku kecik, kalo hujan lebat mcam ni selalu aku harap mak datang amik aku kat sekolah. tapi selalu harap je la. takde pun dia datang...

aku sentap ke? -.-"
giler ke ape rase mcm ni?

2 comments:

Farah-Izzaty said...

alahaiiii... rumah kau dekat je pun dgn sekolah kan?

sarah zulk said...

itulah pasal.. aku pun berbaik sangka lah.. haha..

There was an error in this gadget