Wednesday, February 16, 2011

aku dapat dah

as-salam.. lepas 2-3 hari internet lmbab.. hari ni baru bleh update blog.. weehuuu!!

enaunsemen!! orang kampung...

dengan ini dimaklumkan.. sok aku akan pergi keje!! yes!! yes!! yes!! lepas 5 bulan tanam anggur dan ternak lemak, aku berjaya menarik perhatian tokei kilang tu supaya amik aku keje.. hehe..

jutaan terima kasih nak aku ucapkan kepada ayah, mak, cikgu2, cikgi2, jiran2, pensyarah2, kawan2, kawin2 eh?? dan sume orang2 kampung yang telah membantu aku selama ini..

dan terutama skali, kepada Pemilik sekalian alam... ALHAMDULILLAH.. syukur ya Allah.. =) semoga perjalanan hidup ku diberkati dunia akhirat..  aminnnnn... =)

wahai bos.. saye budak baru keje kalo salah tolong ajarkan.



.

4 comments:

En Jay said...

tahniah la kawan, tengok ko semangat semacam, tringin nak kerja pun ade, haha.

kerja rajin2, dapat duit, blanja mak makan besar ;)

sarah zulk said...

hehe.. trimas kawan!

insyallah.. doakan aku dapat wat keje elok2 okei.. kot2 bleh dpat wat mcm ape ko ckap tu.. =D

eeqa~ said...

Congrats sarah! :)

sarah zulk said...

TQ teeqa, =DDD

There was an error in this gadget