Wednesday, March 28, 2012

aku jeles.

aku jeles bile tengok member lama yang dah makin ramai kawin. aku ape pun takde. aku duk kejar orang yang tak sayang aku pun. aku bukan tak tau. aku tau tapi aku tetap jugak camni. aku penah je rase give up dengan ape yang aku kejar. tapi 5 minit je putus asa. lepas tu duk kejar balik. hampeh betul.


aku suke tgok kawan aku dapat jodoh. cume aku la yang rase down. deep down..


hmmmmph... mengeluh... =.='


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

There was an error in this gadget