Friday, March 16, 2012

confession.

dulu mase kecik aku teringin nak ade kasut roller blade.. aku selalu berangan nak main kat luar and aku akan dapat kawan. tapi berangan tetap berangan.. memang aku tak dapat kasut tu and kawan aku mase kecik tak ramai.. kawan yang ade, mase pegi skolah je. bile kat rumah aku tak de kluar main pun. sebenarnye ade je budak sebaya aku. tapi aku rase diorg urban sangat. aku tak leh nk catch-up. mak aku slalu ckp zaman budak2 aku tak best. :-[ down...


tapi takpe.. bile aku masuk skolah menengah aku dapt

ramai kawan. aku boleh catch up dengan diorang semua. urban girl ke country girl ke. diorang semua baik2. dan yang paling penting, aku dapat best friend kat sana.. cik ainil hawa.. i feel so blessed to have a friend like her.. :-)


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: