Thursday, March 1, 2012

Antara b#%&h dan degil...

Salam sejahtera...


Aku terkesan dengan status facebook kawan2 aku skang.. Baik2 sume.. Alhamdulillah..


Tapi yang paling terkesan antara ramai2 tu adalah: dia berasa bodoh kerana terlalu terpengaruh dengan rase.. Padahal Allah dah bagi akal untuk berfikir..


Nape aku terkesan (baca:terasa) dengan status yang diungkapkan,

Sebab aku pun berada pada situasi yang sama.. Memang tau ape yang patut dibuat, tapi masih lagi nak melayan perasaan.. Akhirnya, aku yang tunggang langgang.. Nak kata bodoh, tak sesuai jugak sebab aku tau.. Tapi masih berdegil nak layan parasaan.. Nampaknye perkataan yang sesuai untuk aku adalah degil..


Oh.. Tolonglah.. Sampai hari ni aku tak rase aku degil.. Sebab bile aku bandingkan diri sendiri dengan orang lain, especially antara siblings aku.. Aku rase aku dah paling obey antara kami bertiga.. Haha.. Boleh tak?


Wassalam....


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

There was an error in this gadget