Thursday, March 1, 2012

kenapa aku benciNTA??

Tak payah cakap banyak... Tgok lirik dah bleh faham sendiri..


Tapi aku ada cerita sendiri.. Jalan cerita aku tak sama macam lirik lagu... Meh sini aku nak citer..


Huhh.. Sabar je la.. Waktu keje, serabut dengan bunyi mesin yang memekakkan telinga.. Kat umah hari2 tanya pasal calon2 imam muda (baca:menantu)...


nak lari bleh tak? je aku yang over perasan macam bnda ni terlalu besar nak dihadapi..? padahal hal kecik je sebenarnya? =(


aku benci dgn gangguan kecil yang berterusan ni. Tapi aku cintakan rumah aku dan penghuninya & juga aku sedar amanah kerja sekarang.. Semuanya lebih baik dari dulu, cuma masing2 ade keunikkan (baca:kekurangan) sendiri.. Aku terima..


Kesimpulan disini, aku tak cerewet.. kan? haha..


Ps: harap2 lepas ni benciNTA aku terhadap apa2 yang berkaitan akan pergi & hilang...  tolong..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

There was an error in this gadget