Monday, June 18, 2012

empati

walau ape pun yang dia dapat. aku akan sokong dia. sbb dia adik aku. aku mahu faham ape yg dia rase. aku mahu tahu ape yang dia mahu.


aku mmg kecewa dengan prestasi periksa dia. dia belum terlambat. tapi dia kene la mula berubah dari skarang. aku malas nk cakap banyak. aku tanye dia 1 soalan je. dia tak rase bersalah ke dengan result yg dia dpat tu? dia jawab, ade. tapi yang mengecewakan aku skang, ape yang dibuat tak same dengan ape yang dicakapkan. tolonglah..


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

iKhRam said...

semua orang taks ama dgn kita
kita mungkin takut dgn markah ujian yg rendah
tp ketakutan kita tak sama dgn orang lain

aku tak tau formula pa yg sesuai
tp aku dah pernah berdepann dgn masalah yg sama mcm ni dgn banyak kali

cara aku sgt konvensional
dan ramai remaja tak bersetuju
tp aku dibentuk dgn cara itu
dan lihatlah aku..

remaja sekarang suka keapda hiburan
itu masalhnya
aku ingat
mak abah ko kene buat sesuatu
sebelum usia dia meningkat..

sarah zulk said...

time ksih atas pandangan tu. tapi yg aku nak tau, ape cara konvensional tu? almaklumlah, se maju mane pun perkara tu, ttp akan balik cri sumber dri yg konvensional..