Friday, June 8, 2012

gambar berukuran passport


perkembangan terbaru : tiada. syukurlah hidup aku rutin. tempat yang sama, jalan yang sama, jumpa orang yang sama. 

lalu aku terbiasa dengan rutin. maka aku jadi penakut dengan sesuatu yang baru. aku dapat rase aku perlukan sesuatu yang baru. tapi ape yang baru aku pun tak tahu..

kelebihan berat badan masih belum ade pelan penurunan. baru sampai tahap niat jer. malas ah masalah utama nyer. :O

pengalaman kerja mematangkan fikiran. banyak mase lapang. dah macam kerja kerajaan. bezanya cume gaji basic. malah tolak epf dan masuk lambat. takde elaun tempat tinggal apetah lagi elaun parking.

kehidupan sosial hanya di fb & ym. keluar bersama teman dihujung minggu adalah limited edition. iaitu paling banyak 3 kali seTAHUN. kluar rumah hanya untuk ke tempat kerja & apabila berteman ibubapa. err.. yer, saya 24 tahun.

tiada kah point menarik di perenggan ke-6 ini ? musykil.. aku tak rase dewasa. aku rase macam budak 16 tahun. atau mungkin budak umur 16 tahun punye jalan cerita lebih menarik dari ini?

marilah diri aku, kite bla dari rutin. tak kira sudi atau tidak. mari kita keluar dengan rakan2 lebih kerap. maka hidup akan lebih seronok.

err.. benarkah begitu? apakah dengan seronok aku akan berasa lebih dewasa?

bersambung....

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: