Saturday, April 2, 2011

asyik ya bila berangan

assalamualaikum..

kehadapan kekanda ku yang tercincincinta.. jangan iri hati adinda naik pangkat lagi.. harapan tahun ni kita bercuti ke luar negeri 9 atau keluar semenanjung  tanah melayu untuk merehatkan minda tapi bukan mencuci mata kanda semakin pasti nampaknya...

oh! berangan.. hehe..

bila ada peluang dapat online and blogging nih.. rase nak taip banyak2 sampai muntah...  harharhar!! biar cover sume rase yang terbuku selama sebulan tak hapdet  blog nih.. biar kome sume tahu aku rindu air batu yang campur sirap nih..

biar lah walau aku sorang yang baca, atau aku sorang yang visit, aku tetap mahu berita......hu. aku rindu alam maya ciptaan manusia bijak mane ntah nih..

salah satu berita penting bulan ini, gigi bongsu ku lahir!!!


kalo baby baru lahir sungguh amat sangat comel, camtu jugak lah gayanya dengan gigi aku nih ha.. cume di hujung perkataan comel tu ganti dengan perkataan sakit!!!!!!!!!!!!!!   huwawawa...

sekinchan..  sekian, wassalam. (T_T)



2 comments:

wani said...

hehe...gigi sulong ok lagi x?

sarah zulk said...

hehe.. nasib baik gigi sulong aku ok.. elok je kalo senyum nak amik gambar.. hehe.. skang gusi bengkak dah surut.. alhamdulillah.. =)