Wednesday, October 17, 2012

aku bersahaja

bisakah ku menggapai bintang yang bersalut indah
bisakah ku menebak masa cintakan tercipta

bisakah ku uraikan sgala misteri dunia
bisakah ku mengucap cinta untuk selamanya

ingin ku pupuskan sgala tanda tanya
yang terbelenggu di jiwa

sulitkah mahuku cuma untuk mengucapkan cinta

aku bersahaja
kamu yang luar biasa

memang* syurga yang kupinta
juga* secebis cinta yang terbazir didunia

aku bersahaja
menanti di tebing sana
haus tak berarah
hanya satu yang ku pinta
seteguk air cinta

*******  *******

rasa seperti dalam "magical world of disney" bila aku hayati lirik ni.. hehe.. terbaik.

tapi harus aku ubah lirik nya supaya tidak hiperbola. dan aku tandakan dengan *

akhir, walaupun mereka takkan pernah bace entry ni, aku mahu tuliskan untuk rossa & taufik batisyah, indah nian nyanyian kalian.. ;-D

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments: