Tuesday, October 30, 2012

makluman

ala... ni menyampah ni.. bila selalu ade, tak tau nak cakap ape. tapi bila nak buat2 tak perasan, aku rindu la plak. tak sronok la camni.. ini tak sepatutnya berlaku. aku patutnye bebas dari belenggu yg ape ntah ni.

ko pun satu, cubelah sepatah aku tanya sepuluh patah ko jawab. aku cume nak nak ko punye respon je. cakap je la pasal ape pun. aku suke dengar.

itu satu hal. kedua, dengan jerawat kat muka ni. dah macam acara tumbuh berganti2. cubelah jadi baik setiap masa. tak payah la nak bertandang walaupun sebulan skali. tak payah datang langsung. faham tak? regim penjagaan kulit aku bertugas dua kali sehari je. kang aku buat lima kali sehari kang nipis kulit dgn dompet.. huhu.. :'(

go away jerawat..!!

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

There was an error in this gadget