Friday, October 5, 2012

taknak jadi wartawan

budak kecik senang sbb imaginasi diorang takde batasan logik. makanya, berani.

budak besar mcm aku ni susah sbb logik nak bataskan semua imaginasi aku. makanya, penakut.

tiga patah perkataan paling popular didunia pun susah nak lafaz. susah nak mengaku. semuanya dihalang logik la ni.. takut tolakan, takut tekanan. biarlah kalo negatif jawapan dia. bleh la move on dengan lapang dada. kalo yang positif tu jawapan dia. yang melompat lebih tinggi tu aku jugak kan. hmmm...

nak mengaku pun susah. bukan rugi pun kalo aku mngaku. tapi penakut. penakut.. penakuuuuuuuuut...!

agak2 nak cakap, aku tukar soalan. agak2 nak cakap lagi, aku tukar soalan lain pulak. pandai la tu.. sampai tahun depan mcm ni, aku boleh jadi wartawan. tnye soaln mcm2. nak mngaku entah bila.. hmmm...

p/s: sok  keje.

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

There was an error in this gadget