Tuesday, December 18, 2012

cengkerik

bosan yang amat sangat. aku tau aku tak patut menaip disini. tapi ini yang paling senang. tulis pasal diri sendiri memang lah tak berguna untuk orang lain baca. tapi sekurang-kurangnya, lega la skit aku rase.. uhuk2..

sunyi kan, bile dah masuk zaman bekerja ni. duk umah dengan mak ayah, bila berbual isunye tak lari dari jodoh jodoh jodoh. letih telinga dengar. maka aku akan contact kawan2, tanye serba sikit. dah diorang pulak bz dengan hal memasing. kalo kene yang lagi jujur, sepatah tanye, sepatah jawab. memang fahamlah aku diorng malas nak diajak berbual. huhu..

sesungguhnye, kesunyian lah rase aku nih. cubelah ade yang melayan aku bila2 masa, alangkah syoknye... ya Allah, tolonglah bagi aku satu penghilang sunyi.

ps: bunyi cengkerik sangat sinonim dengan sunyi.. huhu..

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

There was an error in this gadget