Wednesday, December 12, 2012

tiada dalam senarai

macam mane nak cakap? susah..

sebab tu lah taip kat sini..

aku fail interview hari tu..

aku bersyukur, kerana doa aku termakbul..

aku tahu aku tak layak utk jawatan tu..

kesian kat anak murid, kalo dapat 'ustzah' yg mengaji pun tersengguk2..

dan aku akan rasa bersalah jika aku termasuk dalam senarai tu..

perancangan hidup, aku yang pilih?
>>Ya<<

takdir yang telah, sedang, & akan berlaku?
>>>Allah tentukan<<<

sesungguhnya, hati aku lapang walaupun tak dapat..

kerana aku yakin dengan rezeki Allah bagi untuk usaha aku..

( ^_^ )

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

There was an error in this gadget