Thursday, November 8, 2012

cuti

hari ni aku cuti. dengan alasan ade medical appoinment kat hospital. tapi sbenarnya amik ubat jer.. lepas tunggu dari pukul 8 sampai pkul 9, aku wat 'appointment' kat mid valley.

sampai sana dalam pkul pkul 10, trus beli tiket muvie 'istanbul aku datang' utk pukul 11. pastu tgu mase masuk dengan sarapan kat mcD kejap.

then, layan citer tu. memang terrrrrbaik wa cakap lu. first time tgok muvie melayu yang boleh buat aku senyum sorang2 walaupun dah kluar wayang. citer dia santai, klaka, sedih kjap, and the best part is: HAPPY ENDING.. and i was touched mase salah fahan dgn boyfriend dia. lalu mata termasuk habuk. nasib baik ade sapu tangan. tapi yang paling penting aku suke, suke, sukee sangat!! teringin nak g sane pun ade. lisa was so cute as usual, beto was so gentleman, memang boleh buat aku falling in love la, tomok is a jerk n aizat was cool. pak arab sane adalah hensem tapi klaka. haha.. nak tau mcmane best nye, sila pegi tgok okei.. ;-)

pastu, aktiviti berjalan kaki mencuci mata. memang tak bleh tahan. tengok kasut ala2 cute, ade pulak sale. tak sengaja terbeli sepasang. trus pakai, melecet pulak. wuhuhu.. :'( beli pulak stokin, sakit jugak. lastly, kasut tu simpan balik dalam kotak n sliper buruk tu jugak yang selesa.

pkul 3, aku singah kl sentral. makan donut sambil taip draft untuk entry nih. nak tgu asar, pastu baru nak balik. huhu..

walaupun aku penah cakap aku tanak keluar dengan aku lagi. aku wat jugak. ntahlah. aku cakap tak serupa bikin dalam hal ni. hari ni tak bosan pulak bila keluar dengan diri sendiri. mungkin akhir2 ni aku serabut dengan suara2 yang selalu berbisik2 dalam telinga. hari ni, suara2 tu masih ada. cuma serabutnya dah kurang. enjoy tengok muvie kot. hehe..

by the way.. aku tak inform parents aku pun yg aku cuti hari ni. i wish i could say sorry to them, i just need time for myself. hanya 8 jam jer... tapi, kalo diorang tak expect pape yg pelik, i wont tell anything about today. haha.. huhu.. sowie..

one more thing, i challenged my self to keep away from fb. so i deactivate my account. sudah 21 jam aku tahan utk tak activate balik. i just keep tell myself, it was nothing in there. also, i will know who is really care for me. tapi.. instagram, ym, whatsapp, blog and celcom aku always on 24/7. takde lah anti social pun.. kan? hehe..

that's it for today. hope esok aku dapat keje dgn fokus, takde sibuk dgn fb. so my bos won't have bad impression of me anymore. saya mau jadi baik. haha.. :-P

xoxo,
wassalam.

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 comments:

cherry_ijau said...

good luck auntie sarah :)

sarah zulk said...

tq mama cherry.. ;-)