Sunday, November 11, 2012

masa

mase aku sekolah rendah. aku boleh suke asalkan mamat tu hensem+kacak. tak kira lah dia tu selalu markah merah ke, atlet skolah ke..

masa aku skolah menengah, aku mula usha2 hanya sebab aku tengok kawan2 aku pun bercinta. bodoh juga nih.. takde tujuan.

masa aku matrik, aku couple atas dasar kesian+sunyi. bangang juga nih.. kecelaruan tujuan.

masa kat universti, aku bercinta atas dasar nak hilang bosan. ni memang paling membuta tuli punye ni. teruk jugak aku nih.

masa aku lepak2 kat bilik sekarang nih, aku dah tak bercinta lagi dengan siapa2 atas dasar, mata dah celik, telinga dah dengar, hati dah faham, ape yang betul n ape yang salah.

walaupun aku tak berapa baik seperti uztazah pilihan, aku suke lah dengan orang baik.

dan aku benci dengan orang jahat, walaupun ada masa, aku 2x5 jer dgn diorang.

ps: sayang anak orang berpada2,
      benci anak orang jangan sekali..

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

There was an error in this gadget