Wednesday, November 21, 2012

kuasa ekonomi

salam.

pasal boikot. berat hal ni. dah biasa pakai. yang hari2 guna. tiba2 kene stop. susah sebenarnya..

boleh dipanggil mogok 'lapar' lah kalo berjaya boikot. itu kalo tahu ape yang nak di-boikot-kan.untuk barang yang kita tak tau? yang kita tak sedar? bagi aku, banyak yang aku tak tau.

macam mane ni?

lagi satu hal, boikot sebulan, pakai bertahun2. diorang dapat untung bukan dlm masa sebulan. sedar atau tak, kita dah kene takluk. dengan ekonomi & teknologi. maka, aku harap sangat aku dapat istiqamah jihad diri aku ni

rokok: aku baca artikel, tokey rokok gergasi hari ni yahudi. maka, boleh ke pakcik2 & abang2 tu brenti rokok sekarang jugak? kalo diorang betul2 sayang saudara kita disana?

fb: sah2 la pengasas dia orang yahudi. takkan dia tak buat sumbangan untuk puak2 dia kan? kita, dapat tau maklumat ni semua pun melalui fb. mampukah aku 'ban' fb? dah buat minggu lepas, tak leh bla.. activate balik dah. yer.. aku malu sendiri. tapi aku tetap sayang saudara aku disana dan dimana jua. tak dapat nak elak? oh! such a lame excuse from u sarah.. -.-"

yang diatas ni dua contoh benar.. kan? setuju tak? so, macam mana nak buat ni? mcam mana nk tolong diorang ni? 

maafkan aku tak mampu. terlalu banyak kekurangan. diri sendiri pun banyak yang 'bocor' terbiar. aku kene repair dulu. enjin kalau rosak, minyak penuh pun takleh nak jalan kan?

doaku, hancurlah zionist laknatullah. berpadulah umat islam sejagat.

ditaip pada:
3 Muharram 1434 Hijrah.

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

There was an error in this gadget