Friday, January 4, 2013

dekat pun rindu

malam jumaat. kne siap rumah kemas2 ustaz don ajar. penghulu segala hari kan..

tapi mlm ni aku duk saje. smalam lagi rajin. mood ok, cume terganggu skit bila ayah ngan mak nak balik kampung esok. padahal petang tadi cakap, esok dia nk hantar aku g keje sebab nak bawak kete g service, tetiba dah tukar plan pulak.

aku bukan tak suke diorg balik kampung. bukan sebab service kereta kene delay lagi. bukan sebab x ade orang hantar g kerja esok. aku boleh berdikari. bukannye tak penah hantar kete g service.

tapi kalo diorg takde kat umah, sunyi nak mampos la aku.. waktu malam tak dengar suara mak komen pasal ape2 yg kluar kat tv tu, tak dengar ayah asyik suruh pegi smayang.. huhu.. kenape dengan aku ni?? diorang belum balik kmpung lagi n ade depan mata pun rindu dah..

p/s: rindu pada yang belum tiba, sabar yer naluri..

2 comments:

There was an error in this gadget