Thursday, January 10, 2013

pinjam tapi tak ingat

memang x layak nak blagak kuat.. sebab dengan  bisul sebesar mata pen pun sakit nye tak dapat tahan... huhu..

sangat lemah nye lah.. dapat hidup atas bumi skang ni pun atas kasih sayang Dia..

sewaktu aku rase aku kuat, bukan aku yg kuat sebenarnye.. Dia yang pinjamkan aku secebis kekuatan. cepat betul aku lupa diri. lupa Siapa yg bagi ni semua..

bila ditarik balik kekuatan yg ada, boleh giler meroyan sekejap. apa yg disangka dah meleset. macam orang baru tersedar dari mimpi.. baru jelas mata ni bila memandang.  tersedar semua ni bukan aku yg punye. semua ni aku pinjam.

Ya Allah..
Jadikanlah aku...orang yg bersyukur..

No comments:

There was an error in this gadget