Friday, November 5, 2010

aku kacau ker?

slah ape sangat yang aku dah buat nak kutuk aku? bile time dia kene tau pulak rase bengang.. tapi kalau buat kat orang boleh plak.. salah ke aku camni? salah ke aku camtu.. salah ke salah ke??

tau la aku tak sempurna, tau la aku nih banyak sangat kelemahan.. perlu ker herdik aku cmtu... aku tgah cuba kan.. tak nampak ker? tak sedar ker? aku nih jahat sangat ker? jahat sangat ke? jahat sangat ker? salah sikit nampak besar je kalo aku buat.. orang lain tu buat salah besar lagi tak kisah pulak.. adil ker? adil ker layan aku camtu???????????

kadang2 orang bisu lebih aku sukai daripada orang yang ade mulut tapi tak tau gune.. menyakitkan hati orang je keje.. takde keje lain ker????????? 

kadang2 telinga yang pekak lebih daripada mendengar kutukan manusia yang tak fikir pasal perasaan orang lain..


 

No comments:

There was an error in this gadget