Friday, December 31, 2010

akhir kata

kalender masihi tak perlukan doa untuk diakhiri.. tapi penuh dengan sambutan untuk dirai.. semua yang telah berlalu penuh dengan memori.. tapi ape yang mampu aku ingati adalah perkara yang paling terkesan dihati.. tak cukup masa untuk aku kongsi pada entri ini..

untuk diimbas kembali sepanjang tahun seperti dalam tv, aku takkan mampu ingati.. kerana saraf otak ku tak cukup bersambung lagi.. kalo dah sambung pon mungkin putus kembali.. sebab aku selalu buat jahat tanpa disedari.. tapi ape yang paling penting, aku masih bernafas lagi.. maka aku masih perlu mencari.. tujuan hidup di bumi fana ini.. supaya selamat di akhirat nanti...

salam 2011 semua.. semoga ape yang diazamkan tercapai nanti.. 

2 comments:

iKhRam said...

selalu berani keluarkan idea dan pendapat..
jgn takut dan malu pada kebolehan diri..

baru campak kat mana pun menjadi pulau..
ada faham..

ni nasihat utk tahun 2011..

yang benar
ikhram

sarah zulk said...

cmpak kat laut sah2 aku lemas.. hehe.. just joking.. trima ksih atas nasihat berguna.. =)

yang percaya
sarah ^_^