Wednesday, December 22, 2010

siap2 nak kawin

Salam semua.. bukan majlis aku, tapi majlis sepupu aku.. hahaha.. semangat nak buat majlis.. penat jalan kaki jer.. tpi barang nye tak beli pon.. alasan, 'tak bekenan di hati.. ' nasib baik ade sebulan lagi.. kalo seminggu lagi tak ke masalah tu?? color tak same la, design kureng la.. peningnye... walaupon takde kaitan dengan aku, tolong tgok je pon dah cukup bgi pening kat kepala aku..

nampak mcm aku pulak yg nak kawin nyer.. sebenarnye dah penat berjalan.. tula mood pon pening2 jer.. letih kot.. kalo aku yang shopping tak la terase letihnye.. tak gitu?? huhu.. saborjelah.. pemandu pelancong la katekan..

2 comments:

iKhRam said...

kalau kawen nnt mcm mana la peningnya kan..??
petuanya jgn cerewet sgt..

sarah zulk said...

majlis aku nnt.. belum dibayangkan lagi.. hehe..
tapi ape yang penting, aku harap time aku nnt nak semua nye teratur la.. ikut jadual.. barula tak kelam kabut

em, sume nak perfect kan? hehe.. ape lah yang aku mengarut nih? maaf la kalo tak menjawab soalan..

There was an error in this gadget