Saturday, January 29, 2011

biru kundang yang bukan pilihan

bukan pilihan aku warna pepel... bila aku masuk uitm .. warna rasmi pepel.. pastu aku masuk komander.. maka harus aku kene carik kain untuk baju kurung kaler pepel.. tercalar ciri2 aku yang anti pepel waktu tu.. 

aku tak de la suke sangat mane-mane warna.. tapi memang tak suke sangat kaler pepel.. time tu aku dah terobses dgn ketidaksukaan nih.. 

raya thun lepas.. dah macam 1 malaya janji nak baju raye kaler pepel.. termasuk fmily aku.. hehe.. layan.. g beraye rase mcam boria.. mane-mane rumah pun mesti ade fmily lain yg bju purple.. 

tapi yang tak suke tu time dlu.. time sekarang.. masih bersisa la skit-skit perangai tak semenggah nih.. tapi aku dah boleh terima.. haha.. dah macam nak terima nikahnye plak..

tadi tengok skema warna sesuai untuk kulit tak cerah yang aku miliki nih, warna sesuai ialah bla, pepel, bla, bla.. aish..

terngiang2 sepotong ayat dri quran.. yang feymes di status fb aku dan kawan2..  

barangkali perkara yang kamu benci itu baik untuk kamu.. dan perkara yang kamu sukai itu tidak baik untuk kamu.

okeh, wassalam.. =)


2 comments:

hanaahmad said...

haha, awat tak suka purple? nice ape. raya lepas pun aku nye tema baju kaler purple. betul, jgn benci sgt nanti suka giler. haha

sarah zulk said...

haha... tu la pasal.. skang aku dah kene..

There was an error in this gadget