Saturday, January 22, 2011

MINAT MEMBACA RAKYAT MALAYSIA BERTAMBAH...!!

aku baru lepas baca kosmo online.. haha.. tak kisah la kalo sume orang dah tau ke belum... yang penting aku ni ha yang baru tau.. ok2, rakyat malaysia punye minat membaca dah bertambah..!! berita BAGUS..!! aku pun bersemangat nak klik untuk tau lebih lanjut.. sekali baca, mau gelak jahat aku malam2 nih.. naik 1.3 peratus.. hahahahahaha..!!  wow..!! bagus rakyat malaysia.. 


okay2.. aku suke lah dah bertambah peratus nye.. walaupun pun angka bertambahnya sangat la ciput.. at least bertambah.. kan kan kan?? hahaha.. nak gelak lagi.. tapi dalam gelak2 tu aku rase malu jugak la.. selaku rakyat malaysia.. yang kemudahan awam dah banyak yang klass 1, tapi mind set rakyat tak tau la klass ape.. mungkin klas gigih, atau mungkin lebih baik, kelas cekap barangkali.. hahaha..


anyway, marilah kita sume membaca.. buku kan melambak dari pagar depan sampai belakang rumah pun ade.. membaca meningkatkan daya fikir.. chewah..!! gaya cakap dah macam pegawai perpustakaan nagara pulak.. bila banyak baca... takde la banyak vandalisme ke rempit ke.. eh, jauhnye lari topik.. erm.. tapi logik kan?? 

okeh, babai.. jom baca buku..!! 




ps: playboy magazine tak dikira membaca okeh..!! hak3.. +_*

7 comments:

En Jay said...

yeah, warga celik membaca, i like ;)

luvlylya said...

aku kelas 5 sains 1..eh...apekah?

Anonymous said...

testing2.. 123..

Anonymous said...

testing2.. 123..

sarah zulk said...

jay: i like like like.. jom baca..!! =)

yana: eh? haha.. tu 1st klass tu.. bgus2.. =D

Farah-Izzaty said...

1 gigih..!! selamanya di hati.. hohoho..

sarah zulk said...

fara: hehe.. femes klas ko kat sni yer..

There was an error in this gadget