Wednesday, January 5, 2011

segmen insan tersayang


entry ini khas aku buat untuk menyahut cabaran kawan blogger baru yang dikenali dgn nama al-hakim.. mula- mula aku rase menarik tapi macam nak tanak jer buat benda nih, sebab tak tau nak tag kat sape-sape.. huhu.. tapi lepas al-hakim singgah sini petang tadi, tibe-tibe rase semangat la pulak nak buat.. =)

nak bagi definisi je lah senang kan? korang pun boleh tau sedikit detail.. insan ni sebenar nya ayat bahasa arab.. tapi kalo jamak jadi nas.. selalu dengar bile baca quran kan? bagus-bagus.. =) sumber klik sini

tersayang, definisi nye tersangat la diketahui oleh kita semua kan? maka, tak perlu aku menaip maknanye dah.. aa? nak jugak?? hehe.. tersayang ni same dengan paling sayang.. paling menunjukkan perasaan atau perlakuan yang teratas sekali.. menguasai yang lain.. tu la maksud paling.. okeh.. =)

list of my sayangsss are:

  1. bonda ku  (13 nov 19**)
  2. ayahanda ku (14 okt 19**)
  3. adinda adliku (27 julai 19**)
  4. adinda hilmiku (14 feb 19**)
  5. ainil hawa sahabatku (18 dec 19**)
wishes to them:
  1. mak, syurga dibawah telapak kakimu.. sewajibnya kasih sayangku tumpah kepadamu...
  2. ayah, punca keyakinan ku.. takkan ku lupakan jasamu..
  3. li, teman gaduh dan teman pengubat sunyi dirumah.. akak sayang selalu..
  4. mie, walaupun selalu bz, tapi kebolehanmu itu selalu akak jadikan inspirasi..
  5. ainil, kau mengajar ku erti sahabat tanpa disedari.. terima kasih cayang.. =)
rakan-rakan yang saye suke nak tag:
tugas selesai.. (^_^)V  first time.. boleh la kan?? encik al-hakim.. 






thanks for reading...=)

8 comments:

iKhRam said...

amboi.. sir ikhram???? orite..
dah tua kan aku ni.. hahaha

sarah zulk said...

ha'ah... haruslah dah cukup matang.. tak lame lagi kan nak jadi pendidik dah.. =)

Farah-Izzaty said...

aku tak nak buat sebab ko salah eja nama aku.. majok!

-end-

sarah zulk said...

alamak... cik farah kite dah majok.. huhu.. alala.. jangan la majuk.. baru ingat nak blanje aiskim sedap yummy2 bile farah dah buat nanti.. huhu.. (terbayang aiskim sedap tgh dijilat dgn penuh kenikmatan..) hehe.. buat la plissssss... hehe.. (^_^)

HBAB khair said...

salam...
ramai sangat orang disayang dalam hidup ni
surely my parents
sarah...kamu adalah antara sahabat yg x blh dilupakan dlm kotak memoriku ;)

al_hakim said...

wah..masyeh sarah..ok dah ni..kalo ade 1 gambar lagi menarik sy rase..=)

eeqa~ said...

rindu ainil! huuuuuuuuuu

sarah zulk said...

HBAB khair: sayang ayum juga.. banyak contoh baik ayum bagi.. mmg sesuatu yang kite perlukan dri seorg sahabat.. =)

al-hakim: tq for ur support.. =)

teeqa: ainil ade je kat shah alam tu.. hehe.. g la usha dia.. hehehe.. =D

There was an error in this gadget