Saturday, January 1, 2011

sep3.. tom3..


malam yang sepi pi pi pi
pak mat jual topi pi pi pi
topi nya koyak yak yak yak
pakmat jual tempoyak  yak yak yak
tempoyak nya enak nak nak nak
pak mat jual cempedak dak dak dak
cempedak nya busuk suk suk suk
pak mat jadi hantu ~ ~ ~


                         
                                       pokok lampu kat i-city... pak mat tak menjual di sini.. mungkin di padang jawa..
















apekah relevannye cempedak busuk dengan pak mat jadi hantu setelah itu?? aku tak tau jawapannye.. mungkin ade perenggan lain yang aku dah lupe kot.. haha.. nasib la.. dah dekat 15 tahun tinggalkan zaman darjah 1.. adik2 sekarang pun dah canggih2.. kecik2 dah pandai main hand phone.. ermm.. tak berniat la pulak nak masukkan entry pasal perbezaan budak kecik 10 thun lalu dgn budak kecik sekarang.. beza mase yang tak berapa jauh sebenarnya.. tapi sangat banyak berbeza cara hidupnya.. lain kali la..


sebenarnya nak ekspresi ,  malam ni agak sepi... walaupun tajuk entry yang macam takde kaitan dengan isi kandungan.. apetah lagi dengan gambar yang ade, sah - sah la cik sarah sudah lari tajuk.. kalo nak spm nih, memang bahaya.. kene tolak markah.. silap haribulan dapat merah... tapi takpe.. skang saye tunggu result "STPM"... tak de subjek bahasa melayu dah..  

semakin banyak menaip, semakin banyak benda mengarut yang tertaip.. anyhow, thanks for reading





2 comments:

Anonymous said...

memang mengarut pun..

sarah zulk said...

thanks for the response.. hakhak hak...

There was an error in this gadget