Friday, January 14, 2011

eh, 23 dah..

baru tadi terbaca blog orang.. cite pasal mak dia tnye bila nk kawin.. umur dia baru 24.. aku dah mula trasa lain.. pastu jalan-jalan lagi.. jumpe blog orang lain (edisi 2)  pulak.. umur dia baru 22.. cite pasal perangai dia selaku penggemar warna hitam.. n pasal umur dia yg baru masuk 22 tu.. dah makin terasa lain.. ni yang rase nak menaip nih.. sebab baru tersedar seperti baru saja buku tebal terjatuh atas kaki... adoi..!

eh, aku dah 23 dah.. rase macam di alam fantasi jer selama nih.. agaknye hidup selalu dalam pengawasan dan ikut arahan, otak aku jadi malas nak 'bangun' agaknye.. rase muda jer walaupun ramai kawan-kawan yang dah mula bertunang dan akad nikah.. aku tak terfikir langsung pasal membina keluarga bahagia nih..yer2, berangan memang la selalu.. tapi fikir dan berangan adalah dua perkara yang berbeza yer kawan-kawan.. aku baru nak terfikir di pagi hari jumaat pkul 3 pagi nih.. huhu..

ape yang pasti sekarang, aku dah mula risau.. risau pasal ape tu boleh a buat teka teki.. dah dapat jawapan nnt, bleh sms trus kat aku yer.. hehe.. just joking.. erm.. handphone aku dah sunyi jer macam telefon rumah.. cume bersaiz kecik dah mudah dibawa pegi the store beli shampoo.. baikla, aku dah mula mengarut.. urgh!! aku dah 23.. terngiang-ngiang kata mak petang tadi.. "ala.. tak sampai 2 bulan lagi dah cukup 23"

terasa macam tak cantik nombor 23 tu.. ia menunjukkan nilai yang agak banyak.. tapi ape jer kemajuan diri sendiri yang dah tercapai?? fuh.. berat nih... otak dah mula berfikir nampaknye.. gud job otak... tapi banyak lagi yang aku nak kene buat selain menaip, b.walking, fb, tido, bgun, makan, housekeeping sikit2, masak nasi dll nih..

kesimpulannye.. aku terkejut aku dah 23.. mak ai.. semakin banyaknye nombor... huhu... =.=





No comments:

There was an error in this gadget