Sunday, January 9, 2011

tumpul

salam semua.. dah lame tak buat aktiviti, dah tumpul otak nak berfikir.. urgh..!! dasar pensel tumpul betul la.. rase macam basikal kene kunci  kat tiang pun ade jugak.. patutnye bleh gi mane2 tapi duk diam jer... 

sumber gambar di sini


padahal mase kat U dulu hari2 wish nak relax setiap hari tanpe fikir pasal ape2 pun.... macam beruang2 kat bawah.. relax sungguh.. nothing to be concerned.. 


relax sangat pun bahaya da.....


tapi kalo dah lame sangat relax, cmni la jadinye...


sumber klik sini
otak beku memang tak sepatutnye terjadi.. kerana aku berada di Malaysia.. panas dan lembap sepanjang tahun.. otak aku seharusnye cair dan aktif berfikir.. sepatutnye saraf2 otak ku bersambung anatara satu sama lain... bru la pandai mcm tun  mahathir.. 




saye nak jadi pandai... tolongla sarah....





No comments:

There was an error in this gadget