Thursday, January 13, 2011

lelaki pandai masak mmg seksi

seksi tang mane...??
tang dia potong bawang..
bile dia angkat-angkat kuali bagi bahan cmpur sebati.. 
tang dia rase-rase dah cukup garam ke nak tambah lagi..
cakap ape yang masak waktu ni
dengan bhan yang tanam blakang rumah je..

kenapa lelaki..??
sebab dia pkai bju cukup inci..
tak payah tayang six pac pun dah cukup seksi
tgok gaye dia masak  je pun dah rase rajin nak ikut sekali

 takde senarai barang yang nak kne beli..
pandai agak bila dah cukup mase nak bubuh zuccini
 yang best bila setiap kali masak cukup rase semua skali..

tu dia chef otai si jamie oliver..
baru tengok dia masak dah rase nak buat laki..
haha.. dah la pandai masak itu ini...
tambah pulak perangai cool langsung tak bangga diri..

jamie n his baby potatoes.. hak3.. speaking gitu..

baru berangan nak wat laki... sekali  ade bini anak 3 dah.. terpakse cancel..!! haha..


yes, tak berape nak hensem.. tapi dia seperti tajuk diatas.. hahaha.. suke suke suke.. rase nak bagi hadiah sikat kat jamie nih.. agaknye byk sangat beli periuk.. tlupe nak bli sikat.. tu rambut ala2 lepas kene puting beliung.... ;-)


No comments:

There was an error in this gadget