Wednesday, January 5, 2011

yakin takat kaki gunung

assalamualaikum... tadi tangan aku gatal nak klik main kuiz kat facebook.. haruslah kuiz psikologi yang aku pilih... tajuknye, ketahui tahap psikologi mu.. 

soalan yang di beri sangat berlapik.. pasal alam sekitar.. ape tindakan kita.. ape pilihan kita.. tapi sume tu ade makna dari segi psikologinya.. aku memang suke benda-benda camnih.. jawab sehabis jujur.. sebab part yang paling best bila tau result.. kenal la jugak dengan diri sendiri.. lagila tuan punye badan ni short term memory lost, memang selalu nak kene repeat pasal diri sendiri kepada diri sendiri... -__-"  yang aku ingat2 lupe pasal soalan kuiz tu ialah....

pantai jenis apekah yang anda bayangkan? 
  1. kelabu
  2. jernih
  3. hitam
  4. biase2 jer
kalo anda sedang berada di gunung, di bahagian manakah anda berada?
  1. kaki gunung
  2. tengah gunung
  3. puncak gunung
kalo korang pilih ape?? aku pilih laut jernih.. and part gunung tu aku pilih kaki gunung.. terbayang kalo gunung meletup, ade can lagi nak lari.. huhu... result dia, ade best, ade tak best.. huhu.. part yang best, perangai aku senang untuk difahami walau degil.. hehe.. dan yang tak best nye, gunung itu adalah gambaran keyakinan mu terhadap diri sendiri.. huwaaa..! takat kaki gunung jer? elo... aku percaya diri aku lebih dari itu okeh.. yer.. ini adalah ayat seorang perempuan yang tak puas hati dengan result yang diberi.. 

baru nak naik semangat.. boleh pulak jawab kuiz mengong nih.. ei........ tak suke, tak suke, tak suke.....!!!





thanks for passing by.. -__-

4 comments:

iKhRam said...

jawapan anda menerangkan sapa anda

jangan memandai2 nak tukar2 k?
terima dgn keyakinan yg tinggi..
ops! lupa pulak keyakinan anda setinggi kaki gunung... huhuhu..

sori jgn marah saya marah facebook

sarah zulk said...

saya tak tukar.. cume tak suke jer dengan result tu.. seriously.. mmg tergmbar dengan tepat.. tapi itu bukan ape yang tuan punye badan inginkan..

saye suke facebook

al_hakim said...

sarah..baru ye?gud2..
yg segmen tu sila la join kalau sudi..=)

sarah zulk said...

thanks for coming al hakim.. =) insyallah.. i'll try.. hehe..